2022年11月10日 星期四

😑 I'm Still Alive, Because The Army Of Galactic Federation Arrived Earth In 2021.【我還活著,是因為銀河聯邦的軍隊在2021年抵達地球。】



Evil Lizardmen Need To Be Burned Up Or Heads Need To Get Chopped Off. So They Don't Regenerate.【邪惡的蜥蜴人需要被燒掉,或是頭需要被砍掉。 所以他們不會再生。】

You'll Never Know Until It's Too Late. Virgin Earthman.【你永遠不會知道,直到為時已晚。 處女地球人。】

😍🙏May Good Galactic Federation🤴👸Takes Over Whole Earth By Planetary Spaceships Successfully, Hallelujah.【願良善的銀河聯邦,以行星狀太空船接管整個地球成功,哈雷路亞(讓我們讚美神)。】

😭My Precious Friends 😍🤗🥰🌝😇🌟🌈💜💙💚💛🧡❤️💖💝💕
2022年11月11日(五):

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

I Love Dragons,But Extremely Evil Draco Alien Lizardmen Wanna Kill Me.【我愛龍,但極端邪惡的天龍座外星蜥蜴人想殺了我。】

Can I Have Your Body Then ?【我可以擁有你的身體嗎?】

I Need It To Research Purposes.【我需要它來研究目的。】











沒有留言:

張貼留言